7 de jul. 2015

Campaments interparroquials d’estiu a Calaf


Del 25 al 28 de juliol, més de 60 joves de diverses parròquies de nostre Bisbat de Barcelona, d’entre 13 i 20 anys, agrupats en el Moviment Cristià de Joves (MCJ) han compartit uns dies de convivències a la casa que té la Salle a Sant Martí de Sesgueioles (Calaf).  El lema d’aquests Campaments era  “Holi Campaments – Holy Campaments.  Viu els colors de l’amistat, de la fe i de la vida”, i anaven seguint les Benaurances de l’Evangeli,  que són la proposta de Felicitat de Jesús per a tothom.


Aquesta és la valoració que ens han fet arribar 4 joves de la nostra Parròquia de Sant Joan que hi van participar:

“Aquesta experiència ha sigut única, a mes de fer moltes amistats aprens a conviure amb altres persones que son desconegudes. El lloc està molt bé perquè com que no té internet t'has de comunicar per si vols saber l’ hora. Us convido a que ho visqueu l'any que ve, és una experiència inoblidable que voldràs repetir cada any.”    Tània.

“Els Campaments m'han servit per conèixer a gent nova. També he trobat molta calma interior ja que teníem temps per reflexionar i pensar en els nostres problemes;  també en les pregaries en aquells llocs tan naturals senties l'energia de l'esperit.  També ajuntar-me amb gent i joves cristians i compartir les idees, explicar-nos històries. M'ho passava molt bé en les activitats que totes tenien algun aspecte relacionat amb Jesús i això et feia notar i sentir l'esperit.  Hi he tornat amb molta pau interior i tranquil·litat.”    Alfons

“Vaig anar als campaments 2015 i va ser molt divertit tant pel fet de  conèixer gent nova i fer-nos amics seus; i per les activitats en grup on parlàvem sobre la influència de Jesús a les nostres vides.”     Alejo


“Per mi aquestes convivències han estat molt bé.  Jo no pensava que anessin tant bé, no em veia convençut per anar-hi. Un cop vaig estar allà  em vaig sentir molt a gust amb tots els companys i companyes que hi havia. No va haver cap mena de problema per a fer noves amistat, donat que eren unes convivències per conèixer noves persones. 
Vam fer moltes activitats, i ens ho vam passar molt bé! Jo repetiria l’experiència.”  Arnau



























Vídeo dels campaments: